Engelska C, förtal och storhetsvansinne.

Så har läsårets första lektion varit då. Engelska C, som du nog förstår.

Och vilken lektion sen då.

Först förtalade Zenia (som jag jobbade med) mig grovt och sade (på engelska) att mitt favoritintresse är att tänka att jag själv är född till en stor ledarfigur. Jag kontrade genom att hävda att hon är besatt av att köpa skor.

Efter lite annat, mildare, förtal om mina drömmar och tankar slutade det hela med att Petronella (lärarinnan) konstaterade att jag hade storhetsvansinne.

I övrigt så har jag och Daniel ägnat eftermiddagen åt att springa runt och sätta upp affischer på skolan. Som vanligt så är det jag som ser till att saker blir gjort. Det är tur att jag finns.

Kompani, lediga.

/ Sjusovaren

Kommentarer
Postat av: Madde

hmm, man ska lyssna på de där tjejerna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback