Ööö... kaos.

Hmm. Kände mig tvungen att göra en liten late-night-mind-scan.

Och det är så tråkigt att göra det i huvudet där ingen kommenterar saken, så jag gör det på bloggen (där ingen kommenterar det där heller, men ändå).

Har suttit med vattenpipan hela kvällen med polarna, så jag känner mig lite som en majbrasa just nu.
Läste ett inlägg på Calle's blogg (
http://nimgumo.blogg.se), vilket gjorde mig rätt arg, milt talat.
Är deprimerad, för jag räknade ut att jag varit utan tjej i typ 18 månader nu, vilket gör att mitt hjärta bedriver biologisk krigsföring mot hjärnan. (Det här är sånt man inte ska skriva på bloggen, jag vet, men va fan...)
Och så är jag glad och upplivad över att äntligen ha kommit igång med tränandet ordentligt igen.

Så det är lite knas, inte så mycket värt att läsa, men ändå.

Imorrn kommer Albin över... åtta på morgon, och han vill väl lira TV-spel antar jag. Får se vad det finns tid för.

Det är tur att jag finns, vem skulle annars göra allt det (dumma) jag gör?


Slutligen ska jag citera Joel (en vän inom SSU):

Ha det bra, och gör inget som jag skulle gjort!

/ Sjusovaren

Kommentarer
Postat av: Calle

Hmm, så nu ska du börja länka mig? jag känner mig hedrad. Jag känner mig också avundsjuk, eftersom att jag vill ha min vattenpipa här nu.

Postat av: Madde

vattenpipa, nej jag ska inte kommentera är för gammal för det här :)

2007-08-19 @ 21:56:16
URL: http://magdalena78.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback