Skolstart och annat kul

Faktiskt så vad jag inte vad "annat kul" innebär just nu, så jag ska hålla mig till skolstarten.

Som alltså var igår. Glad var jag när jag faktiskt fick mitt SL-kort, trots att det (garanterat) inte är några 6 km till skolan här hemifrån mig. Men jag är ju inte den som gnäller.

I övrigt så har jag och Tobbe enats om upplägget för vårt projektarbete, vars slutsats sannolikt kommer vara "nej". Frågeställningen är något i stil med om det är möjligt att ha en objektiv politisk ståndpunkt i en sakfråga, helt skild från påverkan av värderingar. Ni förstår kanske varför jag är lite tveksam till resultatet. Men whatever, det är ju processen som är det viktiga.

I övrigt är det fest i skolan nästa torsdag. Naturligtvis vill de ha mig där och hjälpa till. Ska något bli gjort i den där skolan så är det tusan jag som får göra det.

Ciao

/ Sjusovaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback