Tåni klämm

Ja, rubriken kan låta som ett jävla skämt. Men Tåni är faktiskt en person. Eller nåja, det är ringtån på Rasmus högerfot (heter det ringtå? Det är den näst minsta iallafall...).

Tåni heter den alltså, och kännetecknen är att den är svullen, röd och ganska vacker, om jag får säga det självt. Tåni föddes ungefär exakt samtidigt som Rasmus fick en fallande spriteflaska rakt på tån som sedemera blev Tåni. Så helt enkelt Tån-i-klämm. Bra ordvits, eller hur?


I övrigt har jag ikväll gått en femrondersmatch mot den förbannade jävla trådlösa uppkopplingen. Jag blev knockad, såklart, i alla fem ronder. Och så fort jag gav upp mina försök att fixa skiten, så funkade det alldeles utmärkt.

Undra på att jag är trött och irriterad.

God natt.

/ Sjusovaren & Tåni i samarbete

Kommentarer
Postat av: Praktpappa

Det heter klämma, som i renklämma. Toni är knappast ätbar, väl. Så den har förmodligen hamnat i kläm.

2007-08-23 @ 09:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback