Gnällig farsa, IKEA-möbler och nätverk som ligger nere.

Först och främst skall jag göra väldigt klart att jag har ingen baktanke och absolut ingen mening med att skriva det här inlägget. Mer än att farsgubben min (http://bappe.blogg.se) ständigt påpekar att jag skriver för lite. Han skriver för all del inte så mycket han heller.

Sitter och försöker rensa C-disken på min dator, som är fylld till 98% med systemfiler, anti-virus program och annat bra-att-ha. De övriga 2% återstår alltså, och min dator skriker med jämna mellanrum att C-disken är nästan full. Jaha tänker jag och försöker hitta något att ta bort, vilket visade sig svårare än jag trodde. Hur mycket jag än tar bort så blir den ju bara fullare och fullare. I don't get it... Men så har jag aldrig varit något geni på sådana här apparater heller...

Alltså vad skriver jag mer? Att jag var jätteoproduktiv idag, var inne på jobbet på en projektupptakt i tre timmar. Första halvtimmen gick åt att sitta och sucka åt att nätverket låg nere. Följande timmen ägnade jag åt att skruva ihop någon typ av lådmöbel från IKEA (= delar saknades vilket gjorde mig galen). Sedan var nätverket igång igen och då kunde man få åtminstone någonting gjort.

Till pappa: ÄR DU NÖJD NU?

Till er andra: Håller ni inte med, är det inte poänglöst att skriva om man inte har något att säga?

// Sjusovaren, vars tid är inte fullt så väldigt värdefull som den borde vara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback