Skägg, åldersgränser och inflyttning

Har, som ni märker, inte blivit något nytt inlägg på ett tag nu.

Har ju flyttat in i syrrans lägenhet i Gröndal där jag kommer bo fram till i jul. Sen blir det till att flytta hem igen... är jag rädd. Har för övrigt diskat för första gången sen eldkvarn brann idag, vilket kändes lite grann som att återse en gammal (o)vän.

I övrigt så har jag börjat göra mig ordentligt hemmastadd i min tillfälliga hemmamiljö. Det faktum att man bara har 25 kvadratmeter (+/- 3 meter i reservation för infofel) har börjat sätta sig ordentligt nu.

Appropå någonting helt annat. Jag vet inte om det har med "tomteskägget" som Sara kallar det, utan att för den delen ha sett det, som jag odlat på sistone att göra, men konduktören på tvärbanan jag åkte på väg till skolan imorse, trodde till en början inte på att jag fick åka på reducerat pris (d.v.s. var 20 år eller yngre). Men han gav med sig när jag berättade att jag var 18. Ser jag verkligen så gammal ut? Ska jag kanske tänka om vad det gäller det där skägget?


Eller vem vet... jag kanske till och med skulle kunna handla på systemet om det får växa lite till? Intressant tanke...


Nej, men skämt åsido. Skägget får vara kvar. Känner mig naken utan det.


Som ni kanske märker så fyller inte det här inlägget något större syfte. Hoppas att ingen misströstar.


Jag ämnar återkomma inom kort.


/ Sjusovaren.


Kommentarer
Postat av: Sa

det berodde nog på tomteskägget, ingen tror ju på jultomten om han vill ha reducerat pris! ;D

2007-11-20 @ 00:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback