Jag talar ut...

Jag brukar beskriva mig själv som person med tre magiska ord; ärlig, oseriös och underhållande. Jag ska nu bevisa de två senare genom att motbevisa det första.

- Jag brukar säga att man bör avrätta alla folkpartister. Men så elaka ska vi inte vara, 9 av 10 är nog tillräckligt.

- Jag hävdar konsekvent att Trelleborgs FF är principiellt värdelösa på att spela fotboll. Men de är nog inte ens så pass bra.

- Jag påstår ofta att 100% av alla 14-åringar är hjärndöda. Den korrekta siffran ligger nog runt 122%.

- Jag brukar säga att man ska multiplicera min skostorlek (~45) med fem(5) för att få min IQ. Jag har dock insett att man snarare ska dividera skostorleken med två(2) för att få den korrekta IQn.

- Jag brukar påstå att det aldrig slutar bra när en grupp människor utan vapen börjar bråka med en grupp människor med vapen. Men; det beror ju helt på vilka som håller i vapnen...

- Jag brukar instämma i uttrycket "blondies have more fun", men faktiskt, hur kul kan de ha när jag driver med dem konstant?

- Jag uppfattas ofta som en dålig förlorare, vilket jag brukar bekräfta att jag är. Jag har dock förstått att jag är en helt värdelös förlorare, för om jag bara hade varit dålig, så hade jag åtminstone kunnat ta en förlust hyfsat.

- Jag hävdar envist att jag är en ärlig människa, men det är ju uppenbart hur svårt jag har att hålla mig till sanningen...


/ Sjusovaren, the one and honest...

Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Svarade på ditt bittra inlägg i min bittra blogg ;)

Postat av: Hosanna

*hehe* Kul!

2008-02-07 @ 20:30:10
URL: http://hosannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback