En dikt

För att få någon form av kontinuitet i skrivandet, vilket är bra att göra eftersom det annars är lätt att man glömmer bort att skriva alls, brukar jag, som ni kanske märkt, av och till lägga upp helt meningslösa inlägg här på bloggen. Det ska jag undvika att göra idag, även om jag inte upplever det här inlägget som väldigt nödvändigt, då jag enbart skall lägga upp en gammal dikt jag skrivit, som jag faktiskt måste erkänna att jag är ganska nöjd med.


Ord som gör ont

Ord som gör ont

Som inte syns


Orden som stjärnorna


Borta på dagen


Tillbaka på natten


Omöjliga att fly från

Oändligt många


Oändligt tunga


/ Sjusovaren, 31/12 2006 [01:05]





Har Du något som du tycker att jag bör ta upp och skriva om i min blogg? Lämna en kommentar eller hör av dig till; [email protected]

Kommentarer
Postat av: Hosanna

Tack för dikten. *känner igen känslan*

Postat av: Tobbe

Sluta gå på SSU-möten så ska du se att orden som man bara vill glömma minskar.

2008-01-15 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback