Ett tacktal

Det finns många där ute som jag vill tacka för massor av olika anledningar, som bidragit med sitt för att skapa den människa som nu är jag.


Men det finns en som jag härmed vill rikta min största tacksamhet till, och det är mitt alldeles egna skägg.

Det har givit mig så många möjligheter, typ att skrämma slag på grannar.

Det har givit mig så många blickar, från folk som undrar vad jag pysslar med.

Det har givit mig så många förolämpningar, från folk som tycker att jag ser ut att vara över 40.

Det har givit mig så många skratt, bland annat varje gång Tobbe fäller någon fräck kommentar om det stackars oskyldiga skägget, bara för att hans skägg inte ens kommer i närheten av mitt i såväl kvalitet som kvantitet.


TACK för allt skägget!


/ Sjusovaren, skäggets ödmjuke tjänare.

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket skäggigt tacktal! ... Hehe, finurligt tänkt av dig by the way! Dock misslyckades du med att läsa lettråden, svaret finns i texten... man måste bara se lite, lite djupare och inte ta någonting förgivet... Varken fram - eller baklänges.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback