Jag är förrådd!

Jag kan knappt tro det, dessa jävla kvällstidningar. De har gjort det, IGEN! Förrått mig fullständigt, slagit mig hårt, långt under bältet.

När jag spanade på den ena kvällstidningens löpsedel, den mer lönsamma av dem, den som börjar på af och slutar på tonbladet, så står det med fina bokstäver något i stil med >>Blondinbella talar ut om sexattacken<<. Och jag menar, fine, de skriver om den bruden, det är ju i sig inte så konstigt. De får läsare för att folk vill läsa om henne, och hon får läsare för att folk läser om henne. Win-win.

Problemet i det hela är ju att jag formligen ääälskar att läsa den typen av bloggar som nämnd individ står som utgivare för, men lika mycket hatar jag kvällstidningar. Och när nu en kvällstidning, med ett fult, diskret typiskt kvällstidnings-knep vill få mig att läsa hennes blogg, så kan jag ju inte med att göra det. Då skulle jag ju falla för deras uppriktiga men ack så fatala smygangrepp. Så dumma, dumma kvällstidning. Nu har ni förstört allt. Nu måste jag ju sluta att läsa den bloggen...

*snyft*


Good night....

/ Sjusovaren, the one and ironic...

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha, ha. När allt kommer omkring så vet vi ju alla att det härstädes på tellus inte finns någon som älskar Blondin-Bella och hennes blogg; mer än Herr Sjusovaren.

Postat av: Maria, igen

PS. Blondin-Bella särskrevs adderat med ett bindelstreck pga min tillfälliga sinnesförvirring där jag velar mellan funderingar kring hennes tilltalsnamn. När ska folket bestämma sig? Är det Blondin, Bullen eller Bella? DS.

2008-07-27 @ 00:55:24
URL: http://mariahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback