Spel, FRA och universitet

Alltså det är svårt att vara kreativ i sitt skrivande när det inte finns särskilt mycket alls att skriva.

Jag ska ta och svara på frågor som uppkommit sedan förra inlägget; spelet i fråga heter Imperial, och jag har precis avslutat ett parti. Jag spöade polarn ganska klart. Men det var första gången han lirade det, så det blir väl (kanske) jämnare nästa gång.


En annan kul grej man alltid kan leka bitter över är ju allas vår älskling; FRA-lagen. Skit samma hur mycket folk demonstrer, protesterar och revolterar, lyssnar gör de inte. Men AVLYSSNA oss, det ska de göra... RIV UPP, Sahlin, RIV UPP.

I övrigt börjar jag läsa på universitetet i höst; Ekonomisk Historia är ämnet. Givetvis ska Tobbe läsa samma kurs, inte som att jag slipper undan honom. Han kommer nog förfölja mig ner i graven... well... hopefully not.

I övrigt; i och med FRA-lagen kanske man borde börja fundera över vad fan man skriver i sina msn-konversationer ibland... Har svårt att se FRA förstå sig på ironi...

puss och kram

/ Sjusovaren, the one and avlyssnade.

Kommentarer
Postat av: Maria

skämt åsido litegrand med förra kommentaren, till att börja med. Men bara lite.

-

Nu tycker du kanske jag är lite robot, men bortsett från att FRA är ett steg bakåt i Sveriges civilasionsutvecklig (inte för att den är särskillt befintlig egentligen) så är jag faktiskt För.

Du måste väl ändå ha tänkt på alla fördelar man kan dra nytta av FRA. Jag menar... Full tillgång till Arshavins e-mail, hur great vore inte det!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback