En lista...

Tänkte börja det här inlägget med lite nödvändig filosofi.

Är det:

- bra att bli helt ställd när flickvännen ber en att "dedikera ett inlägg åt henne"?
- viktigt att veta att den medicinska termen för hicka är hyperakustiskakontradiafragmavibrationer?
- värdigt för den här ganska ovärdiga bloggen att ha med en helt meningslös lista om undertecknad, oavsett vad så är de ofråkomligen ibland underhållande för undertecknad och oftast enbart undertecknad själv, så här kommer en. Observeras skall dock att jag direkt har stulit listan och utelämnat de punkter jag önskat behandla så. Invändningar mot detta undanbedes med hänvisning till att ingen copyright finnes till listor av denna typ.

STEG 1:
Namn: Joppa
Födelseplats: Spånga/Tensta
Bor: Se ovan.
Ögonfärg: Bruna.
Hårfärg: Brunt, i stort sett
Höger eller vänsterhänt: Höger.
Kär? Ja.


STEG 2:
Civilstatus: Upptagen.
Skor som du bar idag: Skor och skor... de är mest smuts och hål.
Dina svagheter: Har inte hittat dem än.
Rädsla: Hitta en svaghet?
Målsättning: Världsherravälde(?)


STEG 5:
Svär du: Det händer
Sjunger du: Ackompanjerad, ja.
Gillade du skolan: Gymnasiet var kickasscooling. I övrigt, nja.
Tror du på dig själv: Of course I do.


STEG 7:
Har du någonsin..

gjort något som du ångrar: Ja, självklart.
fått IG i nått ämne eller på något prov: Ja.


STEG 8:
I framtiden..

Namn på barn: Joppa Junior, of course.
Hur vill du dö: Jag ska aldrig dö! (Annars blir man ihågkommen om man korsfästs, har jag hört...)
Vad vill du bli när du blir gammal: Ruler of the world?


STEG 9:
Antal människor du skulle ge ditt liv för:
2-3 stycken. (En av dem kallas Sjusovaren, minns jag).
Antal CD-skivor du äger: 40-50 stycken
Hur många gånger har du varit med i tidningen: Jag anses väl inte vara allmänintresse. Skrattar bäst som skrattar sist...


STEG 10:
Vad ska du göra i sommar:
Herregud, det är inte ens vinter än.
Vad ska du göra i vinter: Frysa, I believe.
När tog du studenten: 2008.
Vad gör du efter gymnasiet: det undrar jag fortfarande.
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba: Ge mig ett jobb så flyttar jag till Tahiti.
Vad händer till helgen: Har en flickvän att krama på, det brukar fungera fint.
Vad vill du helst göra just nu: bli klar med den här satans listan som jag börjat ångra.



Gott folk; för den stora massan av er, d.v.s ni som inte orkat läsa listan, kan jag sammanfatta den med att den var precis lika intetsägande som listor brukar vara, trots att jag eliminerat nära hälften av alla frågor i den.
I övrigt;

VARNING! Ifyllande av listor lik denna skadar allvarligt dig och personer i din omgivning!


That's all for now.
Ciao.

/ Sjusovaren, the one and blacklisted...


Kommentarer
Postat av: Ia

"Dina svagheter: Har inte hittat dem än.

Rädsla: Hitta en svaghet?"

Postat av: Emmie

Hrmmm... Ne inga kommentarer älskling ;)

2008-10-13 @ 13:06:43
URL: http://heartbyheart.blogg.se/
Postat av: Isabella, den petiga :p

Måste för övrigt säga att din medicinska term för hicka är fel. Om du vill lära dig den riktiga termen så är det singultus. Så tji på alla som trodde att det var hyperakustiskakontradiafragmavibrationer som var rätt termn. Tur att man har ett exemplar av medicinsk terminologi :p

Men jag vet att hela inlägget är ironiskt, men man vet aldrig exakt vad som syftas på :p

2008-10-21 @ 01:31:52
Postat av: Isabella, den petiga :p IGEN

dum jag är...var senaste inlägget som skulle vara ironiskt, inte detta...jaja, nu vet du vad hicka egentligen har för medicinsk term :p

2008-10-21 @ 01:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback